Sunday, January 15, 2012

10 разлога зашто се не перем

У једној парохији у Америци жупник је, сит оправдања које му парохијани дају о свом недоласку на мису, уметнуо у жупни листић текст: ,,Десет разлога зашто се никада не перем'':

1. Терали су ме да се перем док сам био мали
2. Особе које су перу су лицемери: мисле да су чистије од других
3. Има толико врста сапуна да не могу да се одлучим који је најбољи
4. Имао сам навику да се перем али сам с временом престао јер ми је досадило
5. Перем се у свечаним приликама као што су Божић и Ускрс
6. Нико од мојих пријатеља се никада не пере
7. Почећу да се перем када будем старији и прљавији
8. Немам времена за прање
9. Вода никада није довољно топла зими нити хладна лети
10. Произвођаче сапуна интересује само профит


No comments:

Post a Comment