Friday, June 29, 2012

Jeктенија смирења



Исусе, смирена и кротка срца, услиши ме.

Од жеље да будем уважен, ослободи ме Исусе.
Од жеље да будем слављен,
Од жеље да будем поштован,
Од жеље да будем хваљен,
Од жеље да будем узвеличан,
Од жеље да будем вољен наспрам других,
Од жеље да се самном саветују,
Од жеље да се самном слажу,

Од страха да будем понижен,
Од страха да будем презрен,
Од страха да будем прекорен,
Од страха да будем оклеветан,
Од страха да будем заборављен,
Од страха да будем исмејан,
Од страха да будем онеправдован,
Од страха да будем оптужен,

Да друге воле више од мене, Исусе, подај ми благодати да то желим!
Да се у очима света други узвисе а ја унизим,
Да други буду одабрани а ја остављен по страни,
Да друге похвале а ја останем непримећен,
Да други буду испред мене у свему,
Да други постану светији од мене а ја да постанем свет колико требам, 

Написао кардинал Рафаел Мери де Вал

No comments:

Post a Comment