Sunday, September 3, 2017

Исказ захвалности

Исказ захвалности

Једини прави одговор животу – било да се он односи на лоше или добре делове – је захвалност.
Доста сам захвалан  свима онима који су били моји учитељи током мог живота, што свесно, што несвесно.
Нарочито, желео бих да захвалим заједници парохије Пророка Илије у Санта Крузу у Калифорнији, а посебно Кристини Коливас, Др Ноколасу Итсинесу и проф. Рику Отеу. Такође исказујем своју срдачну захвалност о. Јони Пафхаузену и монасима манастира Св. Јована Санфранциског у Мантону у Калифорнији. Такође, желео бих да искажем свој дуг свештенству и народу парохије Св. Николе Мириликијског у Амстердаму због њиховог гостољубља и велике љубави.
На крају, желео бих да се захвалим свима из штампарије Conciliar Press који су ми помогли да завршим ову књигу.
У књизи која следи ја сам покушао да повежем један делић онога што сам научио током више од 30 година које сам провео као свештеник Православне Цркве са оним што сам научио као психотерапеут.
Шта год да је корисно или од помоћи мојим читатељима ове књижице, посвећујем мудрости многих мојих учитеља. Шта год да није, ја радосно прихватам као део мог сопственог палог, људског стања.

Архимандрит Мелетије Вебер


No comments:

Post a Comment